Website Translation Widget

sunnuntai 16. kesäkuuta 2019

Synttärisankari

Perjantaina vietettiin perheen kanssa mun synttäreitä ja mun ihastus auringonkukkiin oli selvästi tiedossa ja sainkin siskolta ehkä ihanimmat lahjat ikinä. 

Se on jännä miten tyyli ja ajatukset muuttuvat ajan myötä. Mun lexingtonin kahvikupit vetelee jo viimeisiään ja oonkin miettinyt niiden tilalle uusia kahvikuppeja, mut ei oo tullut vastaan mitään kivaa. No se mietintä päättyi perjantaina, kun lahjakassista paljastui maailman ihanimmat kupit. Olin aika onneissani näistä..:)


Mä naureskelin tätä korttia lueskellessa, käyn siis salilla ja kortin teksti sen mukainen..:D


Yks ihana antoi mulle tänään kans auringonkukan ja olin siitäkin aika onneissani..:)


 M viihtyi mun sängyssä ja kutsu tietty tädin kans sinne lepäilemään, että jaksaa juhlii. :D Rakas kikkarapää<3 3="" p="">


Sit olikin jo ilta ja mä lähdin mun ystävää vastaan. Oikeastaan me ollaan tavattu salilla yhden sattuman kautta ja mietittiin iltaa kohden, et miten sitä ollaan nyt tässä..:) Käytiin hakemassa juotavaa  ja loput herkuista meni parempiin suihin :)


Alettiin ottamaan kuvia.. Aika sähläystä tässä vaiheessa..:D


Synttärisankarille kelpasi näköjään viini ja tämän kippistelyn jälkeen oli illan viimeisin kuva about, eli hauskaa kenties ollut!!:) No ei ollut enää ehkä aamulla..:D


Ens viikolle onneksi luvattua paljon aurinkoa :) Eli ihanaa ensi viikkoa sinne!!

2 kommenttia:

Kiitos kommentistasi!