Website Translation Widget

sunnuntai 2. kesäkuuta 2019

Lately..

Tältä on näyttänyt viimepäivät kameran kautta..

Pessyt pyykkiä ja todennut, miten paljon mä jostain syystä nautin siitä. Muita??:) Mulla on hassu tapa aina viettää muutamat hetket kemppariosastoilla ja tuoksutella noita pesu- ja huuhteluaineita ja valita ne kerralla huolellisesti. Jengi varmaan taustalla ihmettelee mun touhuja, aika ymmärrettävää :D  Jos oon löytänyt jotain hyvää, niin en kovin herkästi lähde vaihtamaan niitä vaan pitäydyn siinä yhdessä mahd. kauan :) Toi Sandalwood on aika ihana nyt..


Pukenut päälle muuta kuin urheiluvaatteita..:D 


Ollut ulkoilemassa ja keräillyt samalla näitä ihania kukkia joita sit raahailen kesäisin aina himaan..:)


On nää vaan niin ihania!!:)


Ollut aika onnellinen tosta auringosta..:)


Ja suorastaan masentunut kun katellut mitä tulossa..


Käynyt kahveilla siskon kanssa..


Näin yhdellä ihanalla asiakkaalla olalla tuon keltaisen muumikestokassin ja koska keltanenhan on aika hitti niin mä ystävällisesti vähän kyselin, et mistähän niitä löytää. No vastaus oli niinkin selkee, kuin että tuolta ulkoota :D No mä lähdin sit töiden jälkeen suoraan Espalle, oletin et niitä löytää sieltä suomiliikkeestä ja siellähän niitä oli :) Myöhemmin huomasin, et olisin saanut saman kassin ihan tosta mun K-Marketista...:)


Sellaista!:) 

Kivaa sunnuntaita sinne!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi!