Website Translation Widget

maanantai 17. kesäkuuta 2019

Kipeänä

Harmittaa. Mulla olisi ollut vähän tärkeämpi meno aamulla. Aamulla herätessäni mun maha oli jostain syystä todella kipeä. Samaten mulla on tällä hetkellä kans flunssaa mikä nyt ei vielä estänyt tuota menoa. Valmistauduin siitä huolimatta ja sit tajusin mulla olevan vatsatauti, mikä hellitti välillä, mut ulos päästyäni jouduin lähteä takas kotiin, kun ei tää mennyt ohi. Mietin, jos olisi ruokamyrkytys? Vaikka miten harmittaa, niin nää on vaan sellaisia tilanteita joille ei voi mitään.

Tässä vielä ajattelin kaiken olevan ok..



Oon vähän nukkunut ja ottanut iisiä. Tein kans aikalailla parasta kesäruokaa..:) Mähän en maista mitään, mut onneks tietää että tää on hyvää :D


Ja nyt oon tässä sohvalla ja tarkoitus kohta selailla tätä läpi ja tehdä tehtäviä. 
Suosittelen muuten! Ihania, tärkeitä elämään ja meidän yleiseen hyvinvointiin liittyviä harjoituksia..:)


Onneksi vasta keskiviikkona töitä, jos mä oisin siihen asti tervehtynyt.. Peukut ylös!:)



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi!