Website Translation Widget

lauantai 21. lokakuuta 2017

Mulla ollut jotenkin kauhea ikävä tänne kirjoittamista, siis ihan niitä näitä, ajatuksia ja muutenkin vain jotain rentoa tekemistä millä saa ajatukset välillä pois omasta arjesta. Ei siis sillä et se olisi jotenkin kauheaa :D Mut täähän menee ihan harrastuksesta ja on oikeasti kivan rentouttavaa puuhaa mulle silloin kun ei oo muuta tekemistä.

En tosiaan oo kirjoitellut tänne pitkää aikaan ja vähän veikkailen ettei täällä enää kauhean moni vieraile.. Mut mä alan päivittelemään tätä nyt sit vaan ihan omaks ilokseni siitä huolimatta ja katon et mitä tästä tulee ja miten aika riittää tänne :)


Mä heräilin tänään jo ennen kuutta aika pirteenä ja sit mä join kahvin sängyssä ja lepäilin jonkun aikaa ja sit olinkin jo lenkillä ennen seiskaa. Onks tää enää normaalia..:D Mä rakastan hitaita aamuja ja niistä on tullut mulle sellaista tärkeää omaa aikaa mikä saa mut hyvälle mielelle..:) Mulla menee siihen aina tunti et oon juonu mun aamukahvit sängyssä :D Musta on tullut niin aikainen herääjä et enää ei tarvi edes sitä varten laittaa herätystä et saan kiireettömästi juoda mun kahvit :D Joo..

Mut mä lähden just takas töihin, joten palailen tänne varmasti myöhemmin!!:)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi!