Website Translation Widget

tiistai 31. lokakuuta 2017

Aamulenkkiä

Mä heräilin tänään, ylläripylläri, todella aikaisin. Sit päätin heti aamulla et syön vähän aikaisemmin aamupalan jonka jälkeen lähin sit ulkoilee kun siellä oli vaihteeks niin nätti sää :)




Mä mietin tuolla kävellessäni, kun mun lisäksi tuolla oli pari muutakin kävelemässä aikaisin aamulla et millainen merkitys lenkkeilyllä on muille. Sit mietin et millainen liikkuja mä olen ja totesin, et välillä on niitä kausia kun käyn salilla tavoitteellisesti ja sit tietyn aikaa vuodesta haluaa olla enemmän ulkona tietyistä syistä.

Nyt siellä oli ihanan kirpeä ja raikas ilma pitkästä aikaa mikä tosiaan tekee hyvää vaihtelua sille, et on ollut sisällä treenailemassa tietyn ajan mikä on mulle myöhemmin todella väsyttävää ihan jo senkin takia, kun ulkoileminen on myös mulla todella lähellä sydäntä eikä mikään muu tuo mulle samalla tavalla onnellisuutta, tai hyvää oloa kuin ulkona lenkkeily. 

Mä oon vähän rauhaton ja se että pääsee ulos purkailemaan ajatuksia vaikka pitkien kävelylenkkien muodossa on mulle tosi tärkeää ja tasapainoittavaa puuhaa. Ne on itselle myös niitä tärkeitä hetkiä, joita on oppinut arvostaa..:)



Sit lenkin jälkeen kävin samalla kaupassa ostamassa mm. puuroa..



Ostin yks kerta noita Myllärin täysjyväkaurahiutaleita, mut voin kertoo et meni melkein väkisin alas sen koostumuksen takia joten en kyllä suosittele, tai sit niitä pitää haudutella kattilassa joku 30min. :D

Mut nyt mä alan syömään ja sit vähän ajan päästä valmistautumaan. Heipppa!:)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi!