Website Translation Widget

tiistai 24. lokakuuta 2017

Kotijuttuja

Mä muistan kun porukoilla asuessani aloin miettimään joulua jo pari kuukautta ennen aattoa :D Me kerran isän kanssa haettiin mulle jo marraskuun alussa joulukuusi jonka mä sit raahasin mun huoneeseen ja äiti katteli sitä touhua silmät pyöreenä ja pyöritteli silmiä mun toopeilulle..:D

Mutta en tosiaan oo koskaan tykännyt mistään muusta ylimääräisestä tai erillisistä joulukoristeista ympäri kotia, vaan joulussa oleellisinta mulle on ollut se tunnelma ja sitä oon tavoitellut ihan pelkillä jouluvaloilla lyhdyissä ja kynttilöiden avulla. Oon mun äidiltä oppinut, et yksinkertainen on kaunista ja oon todennut, että se on ihan totta.

Pimeät vuodenajat on omasta mielestä ehdottomasti ihan lemppari aikaa suunnitella ja laittaa kotia ja oon sen takia selaillut nyt taas kauniita kuvia kodeista Pinterestistä ja hakenut sieltä ideoita ja ajattelin nyt laittaa tänne kans muutamat kuvat, joita edelleen ihailen ja mistä välittyy ihana tunnelma. Nyt yksin asuessa niitä ideoita voikin sit toteuttaa ihan uudella tapaa kuin ennen..:)


Oon sitä mieltä, että kodin viihtyvyyteen täytyy panostaa ja nähdä vaivaa. Oma koti kuitenkin jokaiselle varmasti se tärkein ja merkittävin paikka olla ja sen pitää olla sellainen, missä on hyvä olla.

Mä tosiaan muutin tän vuoden puolella enkä ajattele et kaikki on läheskään valmista. Mutta niinhän se menee, että oma koti tuskin on koskaan valmis? Sen laittaminen vaatii aikaa ja se pitääkin tehdä ajan kanssa ja tarkoituksenmukaisesti. Mut kaikki tosiaan ajan kanssa.. :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi!