Website Translation Widget

maanantai 23. lokakuuta 2017

Ei hemmetti.. Eilinen tais mennä jo vähän överiksi näiden askelien kannalta et ei mitään rajaa..:D


Meillä oli siis pikku kisa menossa ja mä lopulta olin saanut eniten askeleita :D Luin eilen et sellanen 12000 askelta päivässä on tarpeeks hyvä, sellanen määrä menee siis hyvästä ihan arkiliikunnastakin jo!:) Mut eilinen meni jo yli ja mulle riitti :D

Mut eilen tuli tosiaan käytyä messuilla joten siellä tuli käveltyä jo jonkun verran. En ostanut muuta kuin tähän asti ehkä maailman parasta teetä.. 


Ihan erilaista mitä oon koskaan tähän asti juonut. Mähän en siis juo muuta kuin vihreää teetä tietystä syystä ja tähän asti oon ostanut ihan kaupasta saatavaa vihreää pussiteetä, mut en enää..:)


Mä sain pestyä kaikki mun pyykit aamulla ja sit oon sen jälkeen lepäillyt tässä sohvalla ja juonut teetä ja selannut yhtä blogia ja sit nyt kirjoittelen tänne. 

Tähän paisto aurinko äsken niin nätisti ikkunan läpi ja koitin ottaa kuvaa, mut eihän se tossa näytä niin samalta..


Nyt mä mietin et lähden tekee vähän pidemmän lenkin ulos ku siellä paistaa niin nätisti aurinko :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi!