Website Translation Widget

keskiviikko 11. kesäkuuta 2014

Ripped jeans from Zara

Olin jokin aika sitten Zarassa kiertelemässä ja löysin sieltä erään paidan lisäksi myös tällaiset vaaleammat revityt farkut, jotka ovat päällä todella mukavat ja joustavat, mikä saattaa välillä olla aika harvinaista vaaleiden farkkujen kohdalla. Näissä oli myös lahkeiden pituus juuri oikean mittaiset tällaiselle vähän lyhyemmälle naiselle :D Malliltaan ovat myös aika rennot, eivätkä siis liimaudu täysin ihoon kiinni - perfect for summer :)


Haha, mä olin tässä asennossa varmaan 30 minuuttia kuvien oton jälkeen. Kuuntelin kajareista musiikkia, selailin puhelinta, katselin ulos ja otin rennosti lepäilemällä. Kesällä on vain niin hyvä olla.


Tein Pinterestiinkin erikseen kansion, jossa on erikseen nimenomaan asuja revityistä farkuista, joten sieltäkin voin ottaa inspistä, jos ajatukset lyö tyhjää! :)

Ja kun te muuten käytätte vaaleita farkkuja niin tuntuuko teistä, että ne suurentavat jalkoja? Itse olen tämän todennut ja mietin ajatteleekohan kukaan muu samoin..? :D

Mukavaa keskiviikkoa sinne! :)

1 kommentti:

  1. haha, mä oon lopettanu vaaleiden farkkujen käyttämisen kokonaan kun tuntuu että niissä varsinkin reidet näyttää viis kertaa isommilta ku tummissa farkuissa :D

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi!